Welkom op WWD! WaiWai Douga is een site voor iedereen die van iets van Japan houdt. Anime, Manga, Vocaloid, of kan je juist goed zingen of tekenen? Noem maar op! Het belangrijkste is natuurlijk dat iedereen zich thuis voelt en er naar uit kijkt om WWD weer te bezoeken. Je bent van harte welkom en we hopen dat je lid wordt!
× RabbitUnderground & PandaPrincess
Waiwai Douga
Welkom op WWD! WaiWai Douga is een site voor iedereen die van iets van Japan houdt. Anime, Manga, Vocaloid, of kan je juist goed zingen of tekenen? Noem maar op! Het belangrijkste is natuurlijk dat iedereen zich thuis voelt en er naar uit kijkt om WWD weer te bezoeken. Je bent van harte welkom en we hopen dat je lid wordt!
× RabbitUnderground & PandaPrincess
Waiwai Douga
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Onderwerp: ☠ PANDAPRINCESS ❤ za jan 05, 2013 4:44 am
GENERAL Voornamen: Romy Evina Nickname: Roomz, Pen, Emo, weirdo, panda unicorn pegasus princess Verjaardag: 29 oktober 1998 P.O.B: Nederland, Noord-Holland, Haarlem Broers/zussen: Eerlijk gezegd is dat nogal onduidelijk :')
Haarkleur: Oorspronkelijk donkerblond, maar aangezien ik het rood verf met spoeling is het nu bruin haarstijl: Eén woord: Poedel. Mijn haar krult echt heel erg, en om het nog eens erger te maken is het in hele korte laagjes geknipt, wat ik zelf wilde overigens. Die korte laagjes waren zodat ik het in emo/scene stijl kon stijlen, maar zodra mijn haar gestijlt is en ik naar buiten ga, is het vrijwel meteen weer POEF, poedel. Tis onhandelbaar ~ Oogkleur: Bruin Bouw: Ik ben redelijk lang, 1.73, maar heb daarintegen wel overgewicht. Mensen zeggen altijd dat ze dat niet zien, maar het is heel erg zichtbaar xD Kledingstijl: MIX AND MATCH, WHOEHOE. Mwehh, het is mij niet helemaal duidelijk wat mijn kledingstijl is. Het ligt aan welke dag eigenlijk. De ene dag ben ik kawaii, andere dag emo-kawaii en weer een andere dag een skater. Het ligt er gewoon aan wat er in mijn kledingkast ligt ~
Hiyaa random citizen! Ik ben dus Romy, een niet bepaald bijzonder persoon. Gewoon een degelijk meisje van 14 jaar oud, wat samen met Marianne (RabbitUnderground) één van de beheerders van WWD is. Hoe we op het idee zijn gekomen? Tja, we wilden een community oprichten met onze grootste hobby's: Japan, manga, anime, J-pop en al het andere in dat straatje. Ikzelf heb redelijk wat hobby's, waaronder de bovengenoemde. Maar ook dansen is een grote hobby van mij, iets wat ik al lang doe. Als klein meisje heb ik op dansles gezeten voor een paar jaar (als ik niet was gestopt had ik nu in de selectie gezeten want mijn groep is nu een selectie groep *facepalm*). Ik ben toen gestopt, en als 11 jarige weer anderhalf jaar gedanst. Inmiddels doe ik dat niet meer omdat we gingen verhuizen en mijn vereniging te ver weg zat. Een nieuwe dansschool heb ik nooit gezocht. Wel ben ik onlangs weer begonnen, maar dit keer met anime dansen wat meer in mijn straatje past. Echter heb ik de aandacht van een kip, en wissel ik per week van dans wat ik wil leren. Op dit moment ben ik een paar weken bezig met Happy Synthesizer, wat op zich wel redelijk gaat. En ik kan de nyancat dans *smirk*. Ook zit ik op text-based rpg's. Door deze rpg's ben ik in het forum wereldje gestapt en heb ik veel vrienden gemaakt die ik nooit van mijn leven los zal laten. Veel mensen heb ik niet gemeet, maar twee, maar dat gaan er wel meer worden ^^. En cosplay mag ik niet vergeten! Ik wil al een lange tijd Alice uit Pandora Hearts cosplayen, wat ik dit jaar samen met Marianne ga doen. Ik als Alice, zij als Oz *omfg, fangirling ASDFGHJKL* De cosplay wil ik zelf gaan maken, aangezien mijn ouders het veel te duur vinden om te kopen. Het gaat me wel leukEn niet te vergeten: Mijn favoriete dude is Gilbert Nightray, ook uit Pandora Hearts. Volgensmij heb ik gewoon een PH verslaving =_=
Eigenlijk is mijn leven verder heel normaal. Ik ga dit jaar beginnen met kickboxen en zit in de tweede van het middelbaar onderwijs, doe VWO. Vorig jaar deed ik echter gymnasium, maar dat was niks voor mij. De neiging om mijn Latijn boek het raam uit te gooien was sterk aanwezig ('a) Op school ben ik niet echt een "loner". Als ik naar mezelf kijk ben ik meer dat hyperactiefe persoon wat wel met iedereen kan opschieten, maar niet echt een vast groepje heeft. Over het algemeen hang ik rond bij de klas van een vriendin van mij wie VMBO-t doet, omdat ik dat op één of andere manier gezelliger vindt. Verder woon ik in een klein huisje met mijn moeder en stiefvader, heb ik geen broers of zussen. Het is een lang verhaal waarom ik een stiefvader heb en liever laat ik dit niet los in een voorsteltopic, want deze moet happyness all the way blijven ~<3 Qua huisdieren heb ik een kat en een aquarium met vissen. Niet heel veel bijzonders, maar ach. Mijn beide ouders werken waardoor we geen hond of iets dergelijks kunnen nemen. Jammer.
Eigenlijk weet ik verder niet wat ik over mezelf kan zeggen. Ik ben gewoon een degelijk meisje wat Japanse dingen helemaal geweldig vindt. Mijn droom is om naar Japan op vakantie te gaan (eigenlijk om daar ooit te wonen, maar ik denk niet dat dat mogelijk is, helaas). En misschien is dat wel al te merken, maar ik heb een Panda verslaving. Panda's zijn gewoon veel te schattig en lief en rawr ~<3 Vandaar ook de account naam PandaPrincess. Het is ok als je me Panda noemt, maar houd ik je achterhoofd dat ik Romy heet en niet Panda (;