Waiwai Douga
 ϟ raввιтυndergroυnd ϟ Waiwai_douga_banner_by_zeropen-d5qjnj2

Welkom op WWD! WaiWai Douga is een site voor iedereen die van iets van Japan houdt. Anime, Manga, Vocaloid, of kan je juist goed zingen of tekenen? Noem maar op! Het belangrijkste is natuurlijk dat iedereen zich thuis voelt en er naar uit kijkt om WWD weer te bezoeken. Je bent van harte welkom en we hopen dat je lid wordt!

× RabbitUnderground & PandaPrincess
Waiwai Douga
 ϟ raввιтυndergroυnd ϟ Waiwai_douga_banner_by_zeropen-d5qjnj2

Welkom op WWD! WaiWai Douga is een site voor iedereen die van iets van Japan houdt. Anime, Manga, Vocaloid, of kan je juist goed zingen of tekenen? Noem maar op! Het belangrijkste is natuurlijk dat iedereen zich thuis voelt en er naar uit kijkt om WWD weer te bezoeken. Je bent van harte welkom en we hopen dat je lid wordt!

× RabbitUnderground & PandaPrincess
Waiwai Douga
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

ϟ raввιтυndergroυnd ϟ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
RabbitUnderground
A D M I N I S T R A TO R
RabbitUnderground

Leeftijd : 24
Aantal berichten : 27
Steenbok

ϟ raввιтυndergroυnd ϟ Empty
BerichtOnderwerp: ϟ raввιтυndergroυnd ϟ    ϟ raввιтυndergroυnd ϟ I_icon_minitimeza jan 05, 2013 3:55 am

ϟ raввιтυndergroυnd ϟ Carrot

keep calm and be a bunny

|| I d e n t i t y.
× Naam: Marianne.
× B-day: 25 December 1999.
× Interesse's: Crossplay & Youtaite.
[ Alle andere shit eigenlijk ook. ]
× Alias: SEN.

× Haarkleur: Blond, met donkerbruine pluk.
× Oogkleur: Blauw.
× Lengte: 1.63 m

Ik ben dus Marianne en één van de oprichters van WWD, gewoon het algemene mens dat je tegen komt. Er zijn teveel dingen die ik leuk vind, om even snel een paar op te noemen: Anime, Manga, Yaoi, zingen, cosplay en natuurlijk crossplay. Genoeg dus x3 Momenteel wil ik graag als Oz Vessalius van Pandora Hearts cosplayen en één van de redenen is omdat Romy me overgehaald heeft en hij is even lang als mij en een dag na mij jarig. He's made for me :'D Voor de rest ben ik een Youtaite, al ben ik echt vreselijk. Maar ik wil wel beter worden! Enkele anime's waarvan ik echt houd zijn Code Geass, SAO en Toradora. Momenteel kijk ik Pandora Hearts en enkele ongoing anime. Check hier de anime die ik gekeken heb.

Ik zit op het Scala College in Alphen a/d Rijn en volg TVWO. Heb niet echt vrienden in m'n klas, maar kan het wel goed met iedereen vinden. Oh, en ik haat wiskunde :'D Meestal ben ik dan aan het tekenen, ookal moet ik echt opletten tijdens de les omdat je Wiskunde moet halen x.x Mijn beste vriendin spreek ik ook nauwelijks, vooral omdat ze de deur gewoon niet uitkomt :\ Ik heb wel medelijden met haar, maar goed. Meer ga ik daar niet over zeggen.

Wat dieren betreft.. we hebben 4 katten, kippen en ik heb een leasepony. Ze zijn allemaal heel lief <3 .. Maar de kippen vinden blote tenen erg lekker owo. Verder woon ik samen met m'n vader, stiefmoeder en twee broers(29&22) m'n zus(28) woont al op zich zelf. Meestal wordt er niet positief naar stiefmoeders gekregen, maar bij ons is de sfeer thuis veel beter geworden dan dat het was. Vooral omdat m'n vader niet meer zo snel chagrijnig wordt of woede-aanvallen krijgt. Toen ik 10 was stierf m'n moeder, want ze had kanker. Ik hield van haar, maar wist ook dat het ging gebeuren en heb er daarom ook niet vaak om gehuild. Eén keer wel, toen ik het boekje las dat ik van m'n klas had gekregen. Het is vervelend om het te zeggen tegen mensen, omdat ze dan helemaal stil worden en niet weten wat ze moeten zeggen, ik begrijp het wel want dat zou ik ook doen. Maar ik vertel het daarom ook liever niet.

Dat was het dan.. bedankt voor het lezen en veel plezier op WWD~!

× RabbitUnderground

Terug naar boven Ga naar beneden

ϟ raввιтυndergroυnd ϟ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Waiwai Douga :: Off-topic :: Wie ben jij?-
Ga naar: