Welkom op WWD! WaiWai Douga is een site voor iedereen die van iets van Japan houdt. Anime, Manga, Vocaloid, of kan je juist goed zingen of tekenen? Noem maar op! Het belangrijkste is natuurlijk dat iedereen zich thuis voelt en er naar uit kijkt om WWD weer te bezoeken. Je bent van harte welkom en we hopen dat je lid wordt!
× RabbitUnderground & PandaPrincess
Waiwai Douga
Welkom op WWD! WaiWai Douga is een site voor iedereen die van iets van Japan houdt. Anime, Manga, Vocaloid, of kan je juist goed zingen of tekenen? Noem maar op! Het belangrijkste is natuurlijk dat iedereen zich thuis voelt en er naar uit kijkt om WWD weer te bezoeken. Je bent van harte welkom en we hopen dat je lid wordt!
× RabbitUnderground & PandaPrincess
Waiwai Douga
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Onderwerp: O n e h a r d c o r e - o t a k u wo jan 09, 2013 5:08 am
Well helloez people o3o;; Wie ben ik? Ja, dat vraag ik mezelf al bijna 18 jaar. Neem maar aan dat ik Ruuz heet :'} Ik ben dus 18 jaar en ik woon in een stom crimineel stadje genaamd Almelo. Ik doe HAVO en ga dit jaar mijn diploma halen. Denk ik... Hoop ik... //nervous breakdown Ik ben een hardcore-otaku. Like... at the grade of being unhealthy. Maar daarom kom ik hier ook derpen x] Ik ben dol op;; Magi, tekenen, muziek, Magi, lui zijn, idioot doen, Magi, piano spelen, games, tumblr stalken, Magi, heel veel anime's en manga's, Magi... Had ik al Magi gezegd? Mijn favoriete anime/manga's zijn: MAGIIIIIIIIIIIII, K Project, D. Gray Man, Hetalia, No.6, Pandora Hearts en nog een boel titels x] Zoals je kunt zien ben ik SinJa-fan(SinbadxJa'far). JA, MENSEN. IK HOU VAN YAOI. EN NEE, I DON'T FEEL ASHAMED. So don't try to talk me out of it. It's impossibru Ik ben een artist. Ik ben recentelijk veel bezig met tekenen, traditioneel en digitaal. Ook ben ik mezelf aan het trainen op allerlei vlakken zodat ik ooit - misschien ooit - een doujinshi of manga kan maken. Mijn stijl verandert alleen 24/7 xD Ik zou heel graag willen cosplayen, maar daar heb ik het geld niet voor T^T En ik kan niet naaien, anders had ik Ja'far of Ib hebben gecosplayt D: Maar helaas... ;-; Well, um... Dat was het zo ongeveer.
xxx Ruuz <333
RabbitUnderground A D M I N I S T R A TO R
Leeftijd : 24 Aantal berichten : 27
Onderwerp: Re: O n e h a r d c o r e - o t a k u do jan 10, 2013 4:00 am